Lecserélné elavult informatikai munkaeszközeit? Problémát okoz a számítógépinek karabantartása és a felmerülő meghibásodások elhárítása?
A First-Aid Kft. leveszi a válláról a terhet!
Tájékozódjon megoldásainkról!
teljeskörű informatikai támogatás
minden egy helyen
Nem szükséges állandó támogató rendszergazdát alkalmaznia, mi levesszük a válláról a terhet!
Manapság számos vállalkozás dönt úgy, hogy egy alkalmazott szakember helyett, inkább kiszervezi informatikai feladatait egy külső megbízott számára. Ez sok szempontból előnyös lehet.
Ha a cég mérete nem indokolja a napi szintű informatikai támogatást, sokkal kifizetődőbb egy tervezhető költségű szolgáltatás formájában kezelni a felmerülő igényeket és a hibák elhárítását.
Ticketing alapon történő hibabejelentés mellett vállaljuk kollégái támogatását, felmerülő informatikai problémáik elhárítását.
A hibákat távoli eléréssel és telefonos segítségnyújtással kezeljük, ha a fennálló probléma megköveteli akkor a helyszínen hárítjuk el azt.
Valójában több rendszergazdát is, akik a bejelentéseit kezelik vagy távolról vagy a helyszínen
Igény szerint kérhet helyszíni támogatást is, melynek keretében egy kollégánk akár a teljes 8 órás munkanap során segíti az Önök zavartalan munkavégzését.
Lecserélné elavult informatikai munkaeszközeit? Problémát okoz a számítógépinek karabantartása és a felmerülő meghibásodások elhárítása?
A First-Aid Kft. leveszi a válláról a terhet!
Tájékozódjon megoldásainkról!
Kérdése van? Telefonáljon
Kérdése van? Írjon emailt